Čo je natívna reklama

Natívne články sú písané redaktormi, ktorí každodenne píšu pre danú cieľovú skupinu.
Odľadené sú tak, aby dosahovali, čo najvyššie čítanosti a ľudia v nich prirodzene vnímali reklamu.
Natívne články majú zároveň aj lepšie umiestnenia na webe ako bežné PR články.

Natívna reklama je typ reklamy, ktorá je navrhnutá tak, aby splynula s okolitým obsahom a vyzerala skôr ako redakčný obsah než ako tradičná reklama.

Čísla

0

Priemerná čítanosť článku

0

Čítanosť najúspešnejšieho článku odladeného na SEO

0

dní primerný čas prípravy článku vrátane feedbacku

0

je priemerný dosah nadpisu článku a fotky vrátane crosspromo

Dohodnite si nezáväznú konzultáciu

Zanechajte nám kontakt a pripravíme vám bezplatný návrh na mieru podľa vašich požiadaviek.

natívny článok - case study TIPOS

Case study TIPOS

  • Čítanosť článku: 10 923
  • Článok o miliónových výhrach v lotérii

Case study Philip Morris

  • Čítanosť článku: 13 275
  • Článok o tom, ako EU zakazuje mentolky
natívny článok - case study Philip Morris
natívny článok - prémiové pozície

Natívny článok – prémiové pozície

  • na titulke hore v odporúčané
  • v kategórii hore
  • na časovej osi
  • v sekcii neprehliadnite
  • v newsletteri
  • vo widgete pod článkom

Partnerstvo k existujúcemu článku (sekcii)

  • Do vybraného článku s dlhodobou návštevnosťou (napr. z google organic) vložíme propagačný prvok
  • Banner/ obrázok
  • Kratší úryvok textu, do 200 znakov, nie viac ako 20% celkového textu
  • Obsah musí byť redakčne schválený
  • Partnerstvo je na časové obdobie alebo na počet klikov
  • Klient Markeeta – čítannosť článku: 29042
Partnerstvo k existujúcemu článku (sekcii)
cross promo - reklamný box

Cross promo – Reklamný box

  • Marketingová podpora článkov na vybranom webe.
  • V jednom boxe umiestnené články klienta, na prémiovej pozícií. HP stránke príslušného webu.

Natívny seriál – intenzívna komunikácia – Tipy a rady pre začínajúcich podnikateľov

  • klient SLSP
  • Témy článkov:
  • benefity pre začínajúcich podnikateľov
  • úrokové prázdniny – výhody
  • užitočne rady pre podnikateľov
  • zaujímavé príbehy víťazov zo súťaže Slovenská sporiteľňa 
  • Ďalší klienti: Microsoft, Markeeta
Natívny seriál - klient SLSP
Sponzorovaný článok na Facebooku

Sponzorovaný článok na Facebooku

  • Sponzorované články sú istou formou reklamy.
  • Sponzorovaný odkaz sa umiestňuje do obrázku článku, kde zaberá maximálne 15% plochy.
  • Sponzorovaný článok obsahuje popis, slogan, ktorý je výpovednou hodnotou pre kampaň.
  • Súčasťou odkazu môže byť logo, prípadne malý obrázok.
  • Distribúcia sponzorovaného odkazu :
  • v príslušnom  článku po rozkliknutí
  • v náhľade článku na webe, titulke, v kategóriách
  • v náhľade článku na vybranej klientom Facebook stránke

Natívny obsah na zHumor a ZaujímavýSvet

  • Lidl – Dosah 131 000 ľudí
  • Dedoles – Dosah 200 000+
  • GEEKZ – Dosah 200 000+
Natívny obsah na zHumor a ZaujímavýSvet
Natívna Fotoreportáž Dámska Jazda

Natívna Fotoreportáž Dámska Jazda

  • Spracujeme pre Vás foto-reportáž z Vášho Eventu každého druhu.
  • Spropagujeme Vašu značku, obchodný priestor, kozmetický salón, show-room.
  • Pripravíme rozhovor s majiteľom prevádzky.

Natívna Videoreportáž

  • Spracujeme videoreportáž z Vášho Eventu, Showroomu, priestorov.
  • Pre zobrazenie príkladoveho videa kliknite tu: https://vimeo.com/81378288
natívna videoreportáž
Rozhovor – Profilové články Budovanie self-brand na Google

Rozhovor – Profilové články Budovanie self-brand na Google

  • V podaní natívneho článku  pripravíme rozhovor, ktorý publikujeme na vybrané médium SITA a Facebooku príslušného webu.

Natívny text do newslettera

  • Do Newslettera zaraďujeme aktuálne, vybrané články nie len z oblasti, ktorým sa portál špecializuje ale aj komerčné a natívne.
  • Newsletter Podnikám je distribuovaný každý pondelok ráno zaregistrovaným odberateľom na 7 500 e-mailových adries
  • Newsletter Webnoviny je distribuovaný každý piatok ráno zaregistrovaným odberateľom na 5 400 e-mailových adries.
  • Newsletter Dámska jazda je distribuovaný každú stredu ráno zaregistrovaným odberateľom na 4 500  e-mailových adries.
Natívny text do newslettera
“SEO” natívny článok s cieľom pokryť výsledky hľadania v Google na danú tému

“SEO” natívny článok s cieľom pokryť výsledky hľadania v Google na danú tému

  • článok vytvorený v roku 2017
  • naďalej má dobré umiestnenia v Google a kontinuálne získava organickú návštevnosť
  • za 3 roky vygeneroval 146 000 čítaní priamej cieľovej skupiny zaujímajúcej sa o kolagen

Recenzný natívny “SEO” článok s dôrazom na umiestnenie v Google

  • recenzia na vybraný produkt
  • vlastné foto, video, text
  • 36 000 čítanosť za 3 roky
  • pokrýva dopyty v Google s danou témou
Recenzný natívny “SEO” článok s dôrazom na umiestnenie v Google
natívny článok - Tatrabanka Tatraacademy na NAJKY.sk

Tatrabanka Tatraacademy na NAJKY.sk

  • Článok mal viac ako 5000 čítanosť, viac ako 400 like/share
natívny článok na Zdravoteka.sk

Natívny článok na Zdravoteka.sk

  • Náš odborník pre vás pripraví článok podľa vašich predstáv, prispôsobený nášmu publiku.
  • Článok pripraví skúsený redaktor, zdravotník, doktor medicíny alebo doktor farmácie.
  • Čítanosť daného článku je podľa témy, radovo v tisícoch (príkladový článok 3422 čítanosť)
  • Navyše článok posielame do newslettera, zdieľame na Facebooku a Instagrame s plateným boostom
  • Článok vieme doplniť aj o kľúčové slová na základe analýzy kľúčových slov, aby článok získaval návštevnosti dlhodobo.

Partnerstvo k článku (PPC model) na Zdravoteka.sk

  • Do hotového článku s dlhodobou pravidelnou návštevnosťou sa vloží obsah klienta
  • Týmto sa článok transformuje na natívny článok s reklamou
  • Klient platí za počet klikov na článok
  • Príklad: Predplatím si 50000 prečítaní článkov o chrípke, kde bude zmienka o mojom produkte
Partnerstvo k článku (PPC model) na Zdravoteka.sk
Súťaže - web so zberom mailov alebo INSTA

Súťaže – web so zberom mailov alebo INSTA

Objednať bezplatnú konzultáciu alebo natívny článok

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

Scroll to Top